czwartek, 23 grudnia 2010

Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego rokU!

Cześć Ci!!

Ręcznie robiona choinka
Chciałbym Ci podziękować za to że czytasz to co do Ciebie pisze jest mi naprawdę niezmiernie miło że znajdują się ludzie którzy interesują się tym samym co ja. Jestem Ci też bardzo wdzięczy za to że od czasu do czasu napiszesz coś miłego i sympatycznego w komentarzu;] Mam nadzieje, że ten rok był dla Ciebie tak samo udany jak dla mnie. Mam też ważną wiadomość dla Ciebie, w nowym roku planuje przenieść treść tego bloga w inne miejsce i jest mi potrzebna pewna niewielka przysługa chciałbym się dowiedzieć jakie napotykasz przeszkody(problemy) w składaniu papieru. Czy jest to może problem z znalezieniem papieru? a może coś zupełnie innego. Naprawdę zależy mi na uczciwej odpowiedzi :p. Możesz napisać mi na e-maila hydrills@gmail.com albo zostawić komentarz pod tym postem.

Pozdrawiam
Piotrek Lange

A i zapomniał bym!!

Wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych z rodziną i najbliższymi!!!! Spełnienia marzeń, szczęścia w miłości, dużo przyjaciół. Jeszcze więcej pieniędzy no i szczęśliwego nowego roku!! :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz