wtorek, 28 grudnia 2010

Jesteś ciekawy jak zrobić niesamowitą różę z papieru?!

papierowa róża
Jeżeli tak to mam dla Ciebie niezwykła ważną informacje! JEDYNE co musisz mieć to dwa kawałki papieru! najlepiej kwadraty ;P jeden zielony (łodyga) drugi (kwiatek) to już wasza decyzja :] mi osobiście podoba się  biała i czerwona!

Teraz zdradzę Ci coś czego prawdopodobnie nie wiesz mianowicie żeby wykonać tak piękną i niepowtarzalną róże wystarczy Ci jedyne 30 minut!! jesteś w szoku?????? ja jestem!! cały czas nie mogę uwierzyć, że tak piękne kwiaty można zrobić samemu i nie trzeba mieć ku temu jakiś specjalnych umiejętności!!!  teraz kiedy znasz już tą tajemnice prawdopodobnie nigdy nie kupisz róży w sklepie nawet do głowy nie przyjdzie Ci myśl o tym ze tak niepowtarzalną wyjątkową i magiczną rzecz możesz zrobić samemu! Już dłużej nie przeciągam i podaje filmiki!

Kwiat Róży:



Łodyga:




Miłej zabawy! i jak masz czas to zostaw komentarz. Albo jak masz jakieś pytania to pisz na mejla!!! Teraz mi się przypomniało najlepiej użyć kartek 15cm x 15cm lub większych!

Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz