środa, 24 listopada 2010

Gerbery - jak zrobić oribana!

Oribana gerbery
cześć to znowu ja z nową dawką niezwykle pięknych kwiatków dziś pokaże wam co zrobiłem wczoraj! ;] są to dwa kwiaty może trochę nie udane ale zawszę coś ;) mowa o gerberach. Mówiąc wam szczerze do wczoraj nawet nie wiedziałem, że takie kwiaty istnieją. Ale jak przystało na prawdziwego faceta postanowiłem (za namową pewnej Pani ;)) zrobić ów kwiatek. Teraz pracuje nad konwaliami i szukam natchnienia na sasanki :D. Możesz być pewna/ien, że jak tylko uda mi się zrobić, któryś z tych kwiatków to obrazu go wstawię. Na dole filmik do tutoriala jak zrobić gerbery :d aa i jak znasz jakiś dziwnie wyglądający kwiatek i chcesz go zrobić z papieru a nie masz pojęcia jak się za niego zabrać to napisz do mnie może razem coś poradzimy ;]

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz