środa, 17 listopada 2010

Jak zrobić gwiazde??

Witam Cię na moim blogu!


Gwiazda przed rozłożeniem
Dawno nic nie pisałem ale z konieczności chwili postanowiłem coś naskrobać. Ostatnio przeglądałem filmiki na youtube i wpadłem na kilka rzeczy które spowodowały że serce zaczęło mi szybciej bić. Znalazłem filmik z niesamowicie wyglądającą gwiazdą zrobioną z papieru. Na filmiku tym było pokazane jak owa gwiazda może zamknąć swe kształty!!! ale niestety nie mogłem znaleźć nic więcej, nie wiedziałem jak ją zrobić, nie miałem pojęcia gdzie szukać, jak nazwać tę gwiazdkę. Wiedziałem tylko że muszę ją zrobić. Po kilkugodzinnych poszukiwaniach znalazłem 3 filmiki które pokazują krok po kroku jak ją zrobić! Nie myśląc za dużo zabrałem się do roboty. Pierwsze co stanęło mi na drodze była ilość kartek, które były potrzebne bo aż 90 kwadratów, na całe szczęście gdzieś ze starej szafki wydobyłem potrzebne kolorowe kilkocentymetrowe kwadraty (bodajże 8 cm). Kiedy złożyłem pierwszy kwadrat było dla mnie jasne, że łatwo nie będzie. Ale mając przed oczami wyobraźni efekt końcowy wiedziałem, że uda się bez zbędnych problemów!

Gwiazda po rozłożeniu ;]
Po jakiejś godzinie (może 2 albo 3 ;P) udało mi się złożyć wszystkie kwadraty. Teraz zostało już tylko je połączyć w całość! Ku mojemu zdziwieniu bardzo łatwo było je połączyć. Wszystkie łączenia były stabilne i można było spokojnie dokładać kolejne moduły. Teraz już po pierwszych próbach z kolorowym papierem jestem dumnym posiadaczem 5 gwiazdek (wielkości piłki do ręcznej), każda w innym kolorze. I mam zamiar zaraz zabrać się za następną. Tylko muszę jeszcze wybrać w jakim kolorze ją zrobić, masz może jakąś sugestie? Jeżeli tak to napisz mi na mejla albo w komentarzu!

Pozdrawiam serdecznie! a i bym zapomniał filmiki z których się uczyłem:




Jakość może nie jest najlepsza ale widać jak robić! i to jest najważniejsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz