niedziela, 8 sierpnia 2010

Czy to ozdobna bombka? A może coś zupłenie innego?

Zwykła bombka? a może coś niezwykłego?
Wyobraź sobie, że ostatnio znalazłem filmik, na którym było pokazane jak zrobić takie niezwykłe coś:







Jakie było moje zdziwienie gdy dowiedziałem się, że można to piękne cudo zrobić samemu! Od razu wziąłem się do roboty i po 15 minutach miałem pierwsze efekty! Nie było to może coś co można by pokazać komukolwiek :D ale następne wychodziły już coraz lepiej. Tylko czasem nie wyobrażaj sobie jak by fajnie to wyglądało na choince jako ozdoba lub na parapecie lub jakiejś półce. Na pewno masz jakieś miejsce w domu które chciałabyś/chciałbyś udekorować. A teraz trochę faktów żeby zrobić ten sześcio-ośmiościan (ma sześć boków w kształcie kwadratu i osiem w kształcie trójkąta dlatego tak dziwnie się nazywa ;]), ale Ty z powodzeniem możesz na to mówić kula ognista! To gdzie ja byłem a tak, żeby zrobić to cudo potrzebujesz 12 kwadratów i trochę zwinnych palców. Oczywiście możesz używać różnych kolorów do zrobienia tej "bombki".
klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz